1. Ana Sayfa
  2. İnternet
  3. Google, Stadia Platformunu Geliştirmek için Oyun Geliştiricisi Typhoon Studios’u Satın Aldı

Google, Stadia Platformunu Geliştirmek için Oyun Geliştiricisi Typhoon Studios’u Satın Aldı

Stadia
Abone Ol

Typhoon Studios, Stadia ekibi ile birleşecek. Birlikte, platformda içerik yayınlamak için birden fazla birinci taraf stüdyo oluşturacaklar.

Teknoloji devi Google , Stadia oyunlarını ve eğlence platformunu geliştirmeye özellikle odaklanıyor gibi görünüyor. 19 Aralık Perşembe günü Google, Montreal merkezli oyun geliştirme platformu Typhoon Studios’u satın aldığını duyurdu.

Typhoon, sadece üç yıl önce başlayan çok genç bir platform. Stüdyo, Ocak 2020’de “ Journey to the Savage Planet ” adlı ilk ve gelecek yayınını planladı. Ayrıca, başlık birden fazla platformda mevcut olacak. Ayrıca, bu unvanın bir Stadia münhasır olması muhtemeldir.

Typhoon Studio Kanada’da yönetici Sébastien Puel liderliğindeki Stadia ekibiyle birleşecek. Google, Stadia platformunu Mart 2019’da bu yılın başlarında açıkladı. O zamandan beri Jay Raymond, Stadia platformunun başkan yardımcısı olarak görev yapıyor. Gamesindustry.biz ile röportaj sırasında Google yöneticisi, şirketinin platformda içerik yayınlamak için birden fazla birinci taraf stüdyo oluşturmayı planladığını söyledi. Raymond şöyle dedi :

“Birkaç farklı birinci taraf stüdyosu oluşturmayı ve ayrıca bağımsız geliştiriciler ve diğer harici ortaklar tarafından oluşturulan özel içerikleri göndermek için yayın kuruluşunu oluşturmayı içeren bir planımız var.”

Typhoon Stadia Oyunlarına ve Eğlencesine Katılıyor

En son duyuruda Google, Typhoon Studios’un inanılmaz oyuncu deneyimi sunmaya kararlı olduğunu söyledi. Google ayrıca Sébastien Puel önderliğinde Typhoon’un ilk Stadia Oyun ve Eğlence stüdyomuza katılacağını da sözlerine ekledi. Teknoloji devi şunları söyledi :

Typhoon Studios,  28 Ocak 2020’de Birden Çok platform için  Journey to the Savage Planet’in lansmanında çalışmaya devam edecek  . Bu arada, önceliğimiz Typhoon Studios’tan Stadia Games ve Entertainment’a ekibi entegre etmek olacak. Bu inanılmaz yetenekli ekibi Google ailesine davet etmekten heyecan duyuyoruz!

Ayrıca şunları ekledi:

“Bu ekiple çalışabildiğimiz için çok heyecanlıyız çünkü inanılmaz oyunlar üzerinde inanılmaz işler yapan bir takım. Batman’dan Assassin’s Creed’e kadar her şey üzerinde çalıştılar. Reid’in baş yapımcı olarak yönettiği orijinal Splinter Cell. ”

Google’ın oyun endüstrisindeki genişlemesi, Sony, Microsoft ve Nintendo gibi rakiplerin artan rekabetine karşı koymaktır. Ancak, Google’ın özellikle bu yerleşik oyuncularla rekabet edebilmek için çok daha fazla iyileştirme getirmesi gerekecek.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR  Gmail'in uygulamaları artık AMP sayesinde dinamik içeriği destekliyor

Yorum Yap